czwartek, 30 stycznia 2014

Witajcie kochani!

 
Dopiero zaczynam pisać bloga. Kiedyś prowadziłam kilka ale z każdego po kolei rezygnowałam. Teraz został mi tylko jeden, który prowadzę razem z koleżanką. <klik>
Tego bloga założyłam po to, aby dzielić się z Wami każdym wolnym dniem i móc go opisać :) .
Więc może kilka faktów o mnie, tak na początek:
1. Mam bardzo dobry kontakt z chłopakami, ale cóż się dziwić, wychowałam się wśród chłopców ;)
2. Jest taka jedna ważna osóbka, która zawsze mnie wspiera bez względu na wszystko ♥
3. Mam swoje zdanie na wiele tematów i uwielbiam rozmawiać na określony temat.
4. Zawsze chodzę w rozpuszczonych włosach ;_; Rzadko, bardzo rzadko w kucyku.
                               

5. Wierzę w przyjaźń damsko-męską i uważam że, jeśli ktoś w nią nie wierzy oznacza tylko to, że nigdy jej nie doświadczył :)
6. Nie rozumiem większości 'gimbazjalskich' związków, a z tymi mam do czynienia na co dzień -,-
7. Lubię się rozpisywać na dany temat ;)
8. Lubię rysować śpiewać, uprawiać sporty, mam bardzo wiele zainteresowań.
9. Chciałabym w przyszłości zostać pedagogiem.
10. Strasznie dużo mówię.
11. Przejmuję się każdą drobnostką, jestem dość wrażliwa.
12. Słucham reggae, rapu i popu, natomiast NIENAWIDZĘ discopolo, ten gatunek muzyki znoszę tylko na dyskotekach.
13. Mam młodszego brata.
Dobra to tyle, może ktoś z Was ma podobne cechy do mnie ;) ? Do następnego! :)
 

6 komentarzy:

  1. Fajny post ja nie znoszę disco polo nawet na dyskotekach :)

    http://dajmysieponiesc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA na dyskotekach jakoś znoszę, no bo do rapu raczej ciężko tańczyć hahahah :D

      Usuń
  2. haha zgadzam się z 6 :)
    może obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Zaobserwowałabym ale nie podałaś adresu bloga ;)

      Usuń
  3. Prawdopodobnie nawet nie przeczytałaś posta i rozsyłasz to wszystkim, więc nie, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. 41 year-old Software Engineer I Alia Ruddiman, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like Investigating Sex (a.k.a. Intimate Affairs) and Knitting. Took a trip to Historic Area of Willemstad and drives a Bentley Litre Le Mans Sports 'Bobtail'. Odwiedz ten link

    OdpowiedzUsuń