sobota, 1 lutego 2014

✭20 faktów o mnie✭

Dostałam od pewnej osóbki propozycję aby w kolejnym poście napisać 20 faktów o sobie. No więc okej, napiszę :)
1. Nie znoszę swojego imienia, nie da się go fajnie odmienić..
2. Nie jestem zakochana, chyba mi przeszło.. A no właśnie.. CHYBA.
3. Jak się w kimś zakochałam to wiedziała o tym cała szkoła no ale spoko.
4. Mam wspaniałych kumpli :)
5. I jedną osóbkę która zawsze mnie wspiera ♥
6. No i mnóstwo wspaniałych koleżanek, tu warto wspomnieć o mojej szalonej (i bardzo utalentowanej) sąsiadce Weronice. (<klik> - covery)
7. Od jakiegoś czasu słucham rapu, to zasługa mojej przyjaciółki Zuzy i chyba kumpla Damiana bo jak u niego byłam to cały czas puszczał rap.
8. Gdybym mogła opisałabym tu na blogu moich znajomych, każdego z osobna ale takie posty chyba nie bardzo przyciągają uwagę i nudzą.. Chociaż nie wiem, może gdy posiądę większą liczbę czytelników zrobię coś takiego :)
9. Uwielbiam pisać/rozpisywać się na określony temat.
10. Ciągle się z kimś wyzywam, haha, no ale rzecz jasna na żarty :)
11. Mam straszną słabość do różnych pasteli, wzorków, obrazków.. Dlatego mój blog był przez pewien czas strasznie kolorowy.
12. Mam brata który uczył mnie grać w piłkę nożną :) Jutro chyba do mnie przyjdzie i może coś nagramy na bloga.
13. Pewnym osobom zawdzięczam spore zmiany w swoim życiu i tak naprawdę bez nich nie poradziłabym sobie..
14. Większość myśli że mam wszystko z górki a moje życie jest cudowne.
15. Jem stanowczo za dużo słodyczy.
16. Chcę być szczuplutka ale i tak nic nie robię ku temu tylko nadal jem!
17. Uwielbiam Igrzyska Śmierci.
18. Jest po pierwszej w nocy a mi się nie chce spać..
19. Kocham szczere rozmowy :)
20. Jestem naiwna, łatwo mnie wykorzystać..

No dobra, to tyle co myślcie o punkcie 8, warto zrobić coś takiego? :)
Może macie podobne cechy do mnie? Piszcie! :)

9 komentarzy:

  1. Ja również kocham Igrzyska Śmierci ;)

    http://dajmysieponiesc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocho widzę, że mamy podobne charaktery. ♥
    Jeśli lubisz rozdania, zapraszam do mnie http://pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczę na to że nagrasz coś z bratem :)
    Jakich raperów słuchasz najczęściej, albo jakie kawałki?
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha możliwe :) Ostatnio ciągle słucham: ZBUKU - Że życie ma sens i O.S.T.R - Psychologia tłumu ;)

      Usuń
  4. Świetnie się blog zapowiada ;)
    Również uwielbiam Igrzyska Śmierci ;) Co do punktu 8 to jestem jak najbardziej na tak ! Chętnie bym przeczytała posty tego typu ;)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? workandart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne fakty :)
    Również obserwuje ! świetny blog :)
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne fakty
    ja też słucham rapu :)
    obserwuje :)
    zapraszam do mnie
    http://klaudusia-caly-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak obiecałam zaraz po twojej obserwacji, obserwuję ja :D kinderkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post. A kto nie je za duzo słodyczy??! ;) http://geeklychicpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń