sobota, 3 stycznia 2015

WITAJCIE PONOWNIE!

Moja przygoda z blogosferą skończyła się jakiś rok temu, ale ostatnio przypomniało mi się, jaką blogowanie sprawiało mi frajdę. Postanowiłam więc założyć kolejnego bloga, którego tematyką miała być głównie realizacja zadań z książki "Bądź swoją siłą" (serdecznie polecam, jest cu-do-wna!), ale uznałam, że jeśli miałabym pisać tylko o tym i to codziennie, nie miałabym żadnej motywacji do pisania i traktowałabym to jako obowiązek. A przecież blogowanie ma sprawiać mi przyjemność. ;) Także... Zajrzałam ostatnio na tego bloga i pomyślałam, że ze względu na sukcesy, jakie odnosiłam tutaj niecały rok temu, znowu zacznę pisać. Tym bardziej, że tematyka bloga była taka sama, jak ta, o której teraz pomyślałam - moje przemyślenia. Chociaż.. Nie radzę cofać się do poprzednich postów, bo sama nie jestem nimi usatysfakcjonowana. Zachęcam do zajrzenia na bloga, na którym pisałam o książce Demetrii <klik>. A tym czasem myślę nad tematem nowego postu, więc.. Może jakieś pomysły? O czym chcielibyście poczytać?
Pozdrawiam cieplutko! :)

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, mam zamiar przeczytać tę książkę !
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Klikniesz w link z najnowszego posta u mnie? :)
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal będziesz na bądź swoją siłą czy porzucasz ten pomysł?
    http://przemyslenia-fandomowca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo słyszałam dużo o tej książce ;3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam tą książkę :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mysle, ze najlepsza tematyka jest to, co siedzi na sercu

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrócisz do tamtego bloga? kocham tę książkę! ♥
    Przy okazji zapraszam do mnie: http://littlepartofme-weronika.blogspot.com/
    Liczę na obs. Ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń